התזת גגות בחומרים פולימריים

חומר פולימרי לאיטום הוא חומר שמיועד לשימוש בתהליכי איטום של מבנים משטחים וגגות כדי למנוע נזילות וחדירות מים.

בדרך כלל, חומרים פולימריים לאיטום מיוצרים מחומרים כמו סיליקון סיליקון, אפוקסי, פוליאוריטן ופולימרים סינתטיים אחרים.
חומרים הללו נוטים להיות יציבים ועמידים בפני מים וחומרים כימיים אחרים, ולכן מתאימים לשימוש בתהליכי איטום.

חומרים פולימריים לאיטום משמשים בתעשיות רבות, כגון הבנייה והשיפוצים, תעשיית המזון והתעשייה הכימית. הם יכולים להיות מיושם באמצעות מכונות ייעודיות, מברשות, רולרים על המשטח הרצוי.

התזת גגות בחומרים פולימריים באמצעות מכונות ייעודיות הוא תהליך שבו חומר פולימרי המיועד לשימוש במבנה על גג או גגון ומשמש כציפוי עמיד ומונע מים.

ישנם מספר חומרים פולימריים שיכולים לשמש לתזת גגות כשלכל אחד מהחומרים מתאימים לשימושים שונים ומצריכים התאמה ספציפית לתנאי הגג והסביבה.

פוליאוריטן הוא חומר עמיד למים ולכימיקלים, והוא מצויין לשימושים בגגות של מבנים תעשייתיים ומסחריים. פוליאורטן הוא חומר קל ועמיד לאורך זמן ומתאים לשימוש בגגות של בתים פרטיים. פוליאוריטן פולימרי הוא חומר פולימרי שמשמש במגוון רחב של יישומים, כולל באיטום. הוא מיוצר מהפרדת של חומרי גלם בתהליך כימי מסוים, וכתוצאה מכך יש לו מאפיינים ייחודיים המאפשרים לו להיות חזק ועמיד למגוון רחב של תנאים. פוליאוריטן פולימרי הוא חומר יעיל באיטום כיוון שהוא מספק גמישות וחוזק מבלי לפגוע ביכולת התפקודית של המבנה המקורי. בנוסף, פוליאוריטן פולימרי עמיד לפעולת ה-Ultraviolet (UV) ולכן ניתן להשתמש בו בכיסוי גגות ומבנים אחרים החשופים לקרינת UV מהשמש ומספקות למבנים מראה אסתטי ומגנים עליהם מפני קרינת UV.

פולימרים מודיפיים יכולים להיות עמידים בפני קרינת UV ולכן הם מתאימים לשימוש בגגות חשמליים וסולאריים. פוליכלוריד ויניל (PVC) הוא חומר פולימרי העמיד למים והגנה מפני קרינת UV, והוא מתאים לשימוש בגגות עם כיסוי חלק ובגגות עם כיסוי עשיר.

איטום מאגרי מים מקצועי

השאירו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

    052-8464110 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support