איטום גגות

כאשר דיירים, בעלי דירות, בעלי מבנים וחברות תחזוקה שונות מתחילים לבדוק את רמת התחזוקה של האיטום על הגג שלהם ומהי מידת העמידות שלו, רובם עושים זאת בזמנים שלפני עונת הגשמים ואחרי שרוב חום הקיץ עבר. ניתן לבדוק מה ניתן לעשות ולמקד את הבעיה, לבחון בדיוק את מצב האיטום ולהתאים טיפול נכון עם חומרים מתאימים לגג שלכם. אך חשוב לזכור שלא כדאי להתעלם מהאיטום כיוון שכאשר המים מחלחלים פנימה למבנה, מתחיל תהליך של זמן הדורש הליך של ייבוש, תיקוני צבע ועוד. הציפייה לכך שהכל יהיה מנוקז ומוכן לקראת יישום עבודת האיטום , בהתאם לתקציב שלכם ולמבנה הגג.

שיטות איטום שונות מתאימות למבנים שונים, לפי סוג הגג – חדש או וותיק – ולפי החומרים שיושמו על הגג, ולא רק לפי התקציב. למשל, יש גגות המתאימים לאיטום ביישים ביריעות ביטומניות ויש גגות אחרים שמתאימים לאיטום ביישום בהתזה. ישנם גם גגות שאין ברירה אלא להתיז עליהם חומרי איטום, משום שאחרת לא ניתן להגיע לכל מקום עקב מתקנים בגג. כמו כן, חשוב לוודא שהקבלן שאתם מזמינים לאיטום הגג מגיע עם הכלים והחומרים המתקדמים והתקניים ביותר בשוק, כדי לבצע את עבודת האיטום בצורה מקצועית ובהצלחה.

התמחות באיטום גגות:
בהצעת המחיר של עבודת איטום גגות חייבת לכלול את כל הסעיפים והשלבים של העבודה, כולל החומרים שבהם ישתמשו, משך האחריות ואת ההבטחות של העמידות והתחזוקה הנדרשת לכל שיטת איטום. חברה מיומנת כמו איטום בסט בע"מ, שהתמחתה בכל כך הרבה עבודות איטום במבנים שונים ומסוגים שונים, יכולה להבטיח לכם עבודת איטום נכונה ומקצועית לכל משטח שברצונכם לאטום, בין אם מדובר על הגג או במקומות אחרים במבנה.

 

מכיוון שחברת איטום בסט מתמחה בשיטות שונות לאיטום המתאימות למבנים והתנאים המיוחדים שלהם, תוכלו לקבל ממומחי החברה את הייעוץ המתאים ביותר לצרכיכם. לפי צרכי המבנה והתנאים שלו, ניתן ליישם את האיטום המתאים ביותר כגון: זיפות משולבות ביריעות ביטומניות(ביטומן חם ויריעות ביטומניות), איטום בהתזה, יריעות ביטומניות לגג, יריעות ביטומניות בהדבקה לבטון רזה (לא לגגות רק ביישום ליסוד בניה, בטון רזה), ויישום בהזרקה במרתפים וחניונים מתחת לקרקע. בכל מקרה, צוות העובדים של החברה יבצע את העבודה בצורה מקצועית ולא יפספסו שום נקודה חשובה במהלך האיטום. הם יסבירו לכם על התחזוקה הנדרשת בשנים הבאות כדי להבטיח את עמידות האיטום. כדי לקבל הסבר מלא והצעת מחיר הכוללת אחריות, ניתן ליצור קשר עם החברה.

 

ממוחי איטום בסט

השאירו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

    052-8464110 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support