איטום גגות בחיפה

שיטות איטום הגגות מעולם לא פסחה מהעולם משום שאיטום הוא הכרחי למבנה לגג ומגן מפני חדירות מים למבנה.
למען האמת שיטות האיטום והחומרים השתכללו עם השנים. ראשית יריעות ביטומניות היא שיטה מצוינת עדיין ואין שום סיבה לוותר על חומר מעולה שעושה את העבודה רק משום שהוא וותיק אך מתקדם בכמה רמות מהשיטה הישנה לזיפות גגות בזפת.
שנית, הוא נפלא כחומר איטום אשר לאורך שנים נחשב כחומר זול גם למי שאינו יכול להרשות לעצמו חומר איטום
יקר ומתוחכם יותר. כיום איטום גגות ביריעות ביטומניות היינה השיטה הנפוצה ביותר.
איטום וזיפות גגות בשיטת יישום ביריעות ביטומניות המשולבת עם/בלי שכבת זפת ראשונית לגג המבנה שלכם אפשרי בחיפה בצפון ובכל הארץ בחומר תקני, יעיל, אמין ומקצועי המגיע עם תן תקן ישראלי, אחריות המפעל לחומר ואחריות על הביצוע מקבלן הביצוע.
כאשר מיישמים זאת נכון ומבצעים עבודה נכונה ומקצועית שיטה זו מחזיקה מעמד שנים ועוזר לכם להגן על הבית שלכם מפני רטיבות בעונה הגשומה ומפני דליפות מדודי שמש חימום מים ומתקנים שונים שמותקנים על הגג.

חשוב מאוד להתחיל את תהליך איטום הגג בזמן לפני תחילת הגשמים, וזאת בדיוק העונה המושלמת לכך, כשמזג האוויר נפלא ואין עדיין גשמים ולחות. הסתיו הוא עונה אידיאלית לכך ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיביות לכל מטרה.
כיום גם בימי עונת החורף ניתן לבצע את עבודת האיטום אם כי החורף בישראל אינו רציף ולא יורדים גשמים באופן רציף כידוע בעבר.

מחפשים עם מי לבצע איטום גגות בחיפה?

אם הגג שלכם הוא גג של מבנה מסחרי, גג של בית משותף או פרטי  איטום גגות בחיפה ע"י יריעות ביטומניות היינו פתרון מעולה כאשר הוא נעשה בידי אנשים מקצועיים שיש להם את כל הידע לכך ובעלי מקצוע בעלי ניסיון, ידע רב לביצוע העבודה והמלצות קודמות.
כמו חברת איטום בסט, אתם יכולים לקבל את הגג האטום שלכם בזמן ומוכן לקראת החורף הקרב, וכך תוכלו להבטיח לעצמכם איטום הרמטי מפני גשמים וחדירת מים בכל שנה.
התחזוקה השנתית של גג כזה המבוצע ביריעות ביטומניות הוא ניקיון הגג ופתיחת מרזבים לפני החורף הקרב למניעת סגירת המרזבים והצפת הגג.

שאלו את קבלן האיטום שלכם מחיפה כיצד בדיוק נעשה התהליך, וקבלו את הייעוץ לאיטום האידיאלי שנחוץ לגג המבנה שלכם בהתאם. אל תחכו לעונת הגשמים אלא התחילו כבר עכשיו להכין את כל מה שצריך לחורף הקרב ובא.
איטום בסט איטום בטכנולוגיות מתקדמות. ייעוץ, תכנון, ביצוע, שירות ואחריות.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

שמו הקונדיטוריה - איטום ביריעות

השאירו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

    052-8464110 אפשר לסגור, תודה
    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support